Seyşeller
Turizm Gazetesi - Turizm Tatil Seyahat.com

Manavgat Google’den, 5 ayda 212 bin kişi 5 dilde bilgi aldı

17 Nisan, 2013 | 08:53

Manavgat Google'den, 5 ayda 212 bin kişi 5 dilde bilgi aldı Beş dilde internet üzerinde turizm tanıtım ve bilgilendirme hizmeti veren Antalya Manavgat Kaymakamlığı’nın uygulamaya koyduğu Manavgat Google’yi, 5 ay içinde 212 bin kişinin ziyaret ettiği bildirildi.

Kaymakamlık; İngilizce, Fransızca, Almanya, Türkçe ve Rusça dillerinde verdiği hizmetle turizm destinasyonuna gelecek olan turistlere; bölgenin tarihi, doğal, kültür, sanat, yol, ulaşım, su sporları, sportif etkinlikleri, doğal hayat ve konaklama tesisleri hakkında bilgilendirme yapıyor.

Manavgat Kaymakamı Emir Osman Bulgurlu, her yıl 4 milyon turistin tatil yaptığı ve 8 milyon turistin de günübirlik ziyarette bulunduğu turizm şehrinin tanıtımına özel önem verdiklerini söyledi. Turizmde turistin konaklaması, çevre temizliği ve güvenilirliğinin yanı sıra doğru bilgilendirmenin de önemli olduğunu belirten Bulgurlu, hayata geçirdikleri Manavgat Google, bölge destinasyonuna tatile gelecek yabancı konuklara kendi dillerinde internet ve cep telefonu üzerinden bilgilendirme yaptıklarını kaydetti.

Bulgurlu, “5 ay içinde bölge tanıtım sistemimizi 212 bin kişi bilgi aldı. Bilgi alan 212 bin kişiden 190 bini yabancı ülke vatandaşı. 22 bini de yurt içinden Manavgat hakkında bilgi sahibi olmak isteyen kişiler. Bir yıl içinde bilgi alma sayısını 2 katına çıkarmak için çalışma yapıyoruz. Beş dilde bilgilendirme ile turist tatile gelmeden önce konaklama tesislerimizin kalitesi, denizlerimizi, ırmağımızı, Manavgat Şelalesi, Side Antik Antik Kent, Apollon Tapınağı, Athena Tapınağı, Tüke Tapınağı, Side Antik Tiyatro, Selge Antik Kent, Seleukeia Antik Kent ve Köprülü Kanyon rafting su sporları alanının tanıtıyoruz. Amacımız turizmde güvenilir olma ve doğru bilgi sahibi olmalarını sağlamak istiyoruz.” dedi.

YORUMUNUZU YAZIN

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.
Almanya, Fransızca, Google, İngilizce, Manavgat, Manavgat Google, Manavgat Google bilgi, Manavgat Kaymakamı Emir Osman Bulgurlu, Rusça, Türkçe,
  • Yunanistan 2 Milyon Türk Turist Bekliyor
    Booking'i kapatırsanız arama motorunda direk yunan adaları çıkarsa tabii ki Türkleri oralara kaçırırsınız. Biz devlet olarak uyuyalım atı alan Üsküdar'ı geçsin. Booking'ten vergi alalım derken otellerin düşük hasılatlarından dolayı kdv ve vergi kaybından oluyor. Bu iş Yunanlılara yarıyor.
  • Küba’nın İlk Lüks AVM’si Açıldı
    Havana'da restoran açıp çalıştırabilirmiyim ?
  • İzmir’de Küba Esintileri
    1 Mayısta o muhteşem konserde dinleyiciler arasında ben de vardım.Konser coşkulu ve tam anlamıyla süperdi. Bravo Esemble Cubafonica.''Kuantana mera'' şarkısını söylemelerini rica ettim. Sağolsunlar, bei kırmayıp söylediler. Salondaki 3000 kişi de şarkıya iştirak ederek hep birlikte söyledik.Viva Fidel Castro! Viva Cheguara! Viva Mustafa Kemal Atatürk. İnşallah Kübayı da ziyaret edeceğim.
  • Yunan Adaları Kapıda Vize Uygulaması Karşılıklı Umut Verici
    Merhaba .kapi vizesini nasil ala biliriz.istanbulda oturuyorum

Turizm Gazetesi - Turizm Tatil Seyahat Türkiye ve Dünya'nın en çok okunan internet gazetesi.

Turizm gazetesi Turizm Tatil Seyahat.com üzerinde reklam vermek için Hot Affiliates reklam ekibi ile iletişime geçebilirsiniz.

© 2006-2017 - Turizm Gazetesi | Turizm Tatil Seyahat.com Tüm hakları saklıdır. Haberler izinsiz kullanılamaz.